Girafke schreef: Het is een onactieve speler, dus je kan aan Lianne vragen of ze hem wilt verwijderen? En qua credits, tja, nothing to do about is babe. <3
Oh, ik verplaats dit trouwens naar Game. Let je hier de volgende keer zelf even op?
Rafke schreef: Het is een onactieve speler, dus je kan aan Lianne vragen of ze hem wilt verwijderen? En qua credits, tja, nothing to do about is babe. <3
Oh, ik verplaats dit trouwens naar Game. Let je hier de volgende keer zelf even op?