Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik wil mn naam veranderen
Account verwijderd




In Jellybean, dan zullen de meeste van jullie me wel weer herkennen xd maar die naam is bezet en ik heb maar 6cr en geen geld om cr te kopen en niks in mn garderobe om voor cr te verkopen zucht haha xd
Account verwijderd




omfg anouk

Omfg ja
Account verwijderd




Al mn geld is opgegaan in Brussel en walibi hahaha ;c oke liever daar mn geld aan uitgeven eigenlijk xd
Anoniem
Queen of Queens



Al de persoon met de naam inactief is voor 6 maanden en minder dan 1000 fans heeft kan je lianne vragen om die persoon te verwijderen.
Account verwijderd




Al de persoon met de naam inactief is voor 6 maanden en minder dan 1000 fans heeft kan je lianne vragen om die persoon te verwijderen.

weet ik maar ze was 14 april voor het laatst online
Anoniem
Queen of Queens



Al de persoon met de naam inactief is voor 6 maanden en minder dan 1000 fans heeft kan je lianne vragen om die persoon te verwijderen.

weet ik maar ze was 14 april voor het laatst online

Verander je naam dan ik Jelllybena HAHAHAHA 3X L? xd
Account verwijderd




Al de persoon met de naam inactief is voor 6 maanden en minder dan 1000 fans heeft kan je lianne vragen om die persoon te verwijderen.

weet ik maar ze was 14 april voor het laatst online

Verander je naam dan ik Jelllybena HAHAHAHA 3X L? xd

haha of 1 van de ll'en een hoofdletter i xd
Anoniem
Queen of Queens



weet ik maar ze was 14 april voor het laatst online

Verander je naam dan ik Jelllybena HAHAHAHA 3X L? xd

haha of 1 van de ll'en een hoofdletter i xd

of dat ja.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld