schreef:
In Jellybean, dan zullen de meeste van jullie me wel weer herkennen xd maar die naam is bezet en ik heb maar 6cr en geen geld om cr te kopen en niks in mn garderobe om voor cr te verkopen zucht haha xd
In Jellybean, dan zullen de meeste van jullie me wel weer herkennen xd maar die naam is bezet en ik heb maar 6cr en geen geld om cr te kopen en niks in mn garderobe om voor cr te verkopen zucht haha xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21