schreef:
ja eigenlijk al een tijdje haha ik was gestopt omdat het slecht ging op school en ik kon me door vp echt niet concentreren enzo dus ik verwijderde mn account. Maar nu gaat het al een tijdje wel weer goed op school en ik heb nu dus genoeg tijd om af een toe eens op vp te komen(: dus voor degene die het nog niet wisten; ik ben er weer haha
btw; ik ben anouk( aka Jellybean en HotChocolate etc.)
ja eigenlijk al een tijdje haha ik was gestopt omdat het slecht ging op school en ik kon me door vp echt niet concentreren enzo dus ik verwijderde mn account. Maar nu gaat het al een tijdje wel weer goed op school en ik heb nu dus genoeg tijd om af een toe eens op vp te komen(: dus voor degene die het nog niet wisten; ik ben er weer haha
btw; ik ben anouk( aka Jellybean en HotChocolate etc.)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18