Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Nieuwe blog live!! :3
Thrandy
Karaoke-ster



Zelf vind ik dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een blog heb gemaakt, ik wilde deze al eerder maken maar ik had wat vertraging haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk en interessant, helaas moet je bij een aantal plaatsjes even naar de zijkant scrollen omdat ze net iets te groot zijn, maar ach dat kan gebeuren :3

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17355
Account verwijderd




Zelf vind ik dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een blog heb gemaakt, ik wilde deze al eerder maken maar ik had wat vertraging haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk en interessant, helaas moet je bij een aantal plaatsjes even naar de zijkant scrollen omdat ze net iets te groot zijn, maar ach dat kan gebeuren :3

virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17355

je hoeft maar een keer per week he, dat weet je?
Thrandy
Karaoke-ster



Zelf vind ik dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een blog heb gemaakt, ik wilde deze al eerder maken maar ik had wat vertraging haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk en interessant, helaas moet je bij een aantal plaatsjes even naar de zijkant scrollen omdat ze net iets te groot zijn, maar ach dat kan gebeuren :3

virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17355

je hoeft maar een keer per week he, dat weet je?

Ja, maar ik vind het zelf leuker om wat meer te doen dan dat. En omdat ik deze eigenlijk al wat eerder op de planning had staan... haha.
Account verwijderd




Zelf vind ik dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een blog heb gemaakt, ik wilde deze al eerder maken maar ik had wat vertraging haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk en interessant, helaas moet je bij een aantal plaatsjes even naar de zijkant scrollen omdat ze net iets te groot zijn, maar ach dat kan gebeuren :3

virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17355

je hoeft maar een keer per week he, dat weet je?

Ja, maar ik vind het zelf leuker om wat meer te doen dan dat. En omdat ik deze eigenlijk al wat eerder op de planning had staan... haha.

hhhaha ik had er ook een op de planning staan was ik mee bezig, layout klaar tekst uit typen..
Ik bekeek em nog eens en dacht.. nee gewoon niet lelijk ding
Thrandy
Karaoke-ster



je hoeft maar een keer per week he, dat weet je?

Ja, maar ik vind het zelf leuker om wat meer te doen dan dat. En omdat ik deze eigenlijk al wat eerder op de planning had staan... haha.

hhhaha ik had er ook een op de planning staan was ik mee bezig, layout klaar tekst uit typen..
Ik bekeek em nog eens en dacht.. nee gewoon niet lelijk ding

Haha ik vind deze layout wel leuk van mijn nieuwe. Niet te druk en het past bij het thema. Soms heb je dat inderdaad, dan ben je ermee bezig en dan is het ineens gewoon heel lelijk haha.
Lefacumis
Wereldberoemd



Leuk zoals altijd! 
Thrandy
Karaoke-ster



Leuk zoals altijd! 

<3
Thrandy
Karaoke-ster



hh
Thrandy
Karaoke-ster



hh
Thrandy
Karaoke-ster



Homepage!
Account verwijderd




pas op dat je niet spamt ;)
Thrandy
Karaoke-ster



pas op dat je niet spamt <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Nee, maar dit topic heb ik gisteren gemaakt ik haal hem nu enkel omhoog.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld