Thrandy schreef:
Zelf vind ik dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een blog heb gemaakt, ik wilde deze al eerder maken maar ik had wat vertraging haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk en interessant, helaas moet je bij een aantal plaatsjes even naar de zijkant scrollen omdat ze net iets te groot zijn, maar ach dat kan gebeuren :3
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17355
Zelf vind ik dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een blog heb gemaakt, ik wilde deze al eerder maken maar ik had wat vertraging haha. Hopelijk vinden jullie hem leuk en interessant, helaas moet je bij een aantal plaatsjes even naar de zijkant scrollen omdat ze net iets te groot zijn, maar ach dat kan gebeuren :3
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17355


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

