Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
o-o
Fem
Popster



Ik wil dus iemand ff vragen om heel eerlijk te zeggen wat ze van me vind via de mail, kan ik m niet versturen want ze heeft me geblokt......... Ik wil nu gwn de waarheid weten :c
Gray
Wereldberoemd



Iemand heeft me ook geblokt, omdat ik heel de tijd mailde over onze ORPG, dat ie aan de buurt was. :$
Fem
Popster



Iemand heeft me ook geblokt, omdat ik heel de tijd mailde over onze ORPG, dat ie aan de buurt was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Omg...
Gray
Wereldberoemd



Iemand heeft me ook geblokt, omdat ik heel de tijd mailde over onze ORPG, dat ie aan de buurt was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Omg...

Wat?
Fem
Popster



Iemand heeft me ook geblokt, omdat ik heel de tijd mailde over onze ORPG, dat ie aan de buurt was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Omg...

Wat?

Ik vind het raar dat iemand je daarvoor blokt
Gray
Wereldberoemd



Omg...

Wat?

Ik vind het raar dat iemand je daarvoor blokt

Oh, ik dacht dat je het raar vond dat ik hem heel de tijd mailde dat hij aan de beurt was xd
Maar we hadden een hele goede band, leuke ORPG, hij reageerde niet meer, dus mailde ik hem best vaak. Hij reageerde niet meer op me, ik wou eens nog een mail sturen, maar toen had hij me al geblokt, echt flauw.
Fem
Popster



Wat?

Ik vind het raar dat iemand je daarvoor blokt

Oh, ik dacht dat je het raar vond dat ik hem heel de tijd mailde dat hij aan de beurt was xd
Maar we hadden een hele goede band, leuke ORPG, hij reageerde niet meer, dus mailde ik hem best vaak. Hij reageerde niet meer op me, ik wou eens nog een mail sturen, maar toen had hij me al geblokt, echt flauw.

Klopt. Ik ben geblokkeerd omdat ik diegene ooit een best onaardige mail stuurde (ik was pissig) dus dit zag ik best wel aankomen, maar toch, ik wil weten hoe ze over me denkt :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld