Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Tooth gaat voor 700.000 fans
Toothless
Wereldberoemd



Doel voor vandaag. :) Heb er nu 690.000
Account verwijderd




Nog ongeveer 2.000 fans en dan heb ik al 700.000 :d
Succes!
Toothless
Wereldberoemd



Nog 2 battles winnen en dan ben ik er. Moet lukken! cool
Anoniem
Wereldberoemd



Nog 2 battles winnen en dan ben ik er. Moet lukken! cool

Over 5 min ben ik er en kan je weer tegen iemand battlen. :p
Anoniem
Minister of Pop



Ik moet nog veel te veel voor popster
Toothless
Wereldberoemd



Nog 2 battles winnen en dan ben ik er. Moet lukken! cool

Over 5 min ben ik er en kan je weer tegen iemand battlen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Van jou verlies ik steeds, dus dat heeft vrij weinig zin. :p
Anoniem
Wereldberoemd



Nog 2 battles winnen en dan ben ik er. Moet lukken! cool

Over 5 min ben ik er en kan je weer tegen iemand battlen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Van jou verlies ik steeds, dus dat heeft vrij weinig zin. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Hahaha. ;p
fiddely
Landelijke ster



je mag een battle naar mij sturen, ik doe toch nooit de moeite om te winnen maar maak wel andere blij ;)
Toothless
Wereldberoemd



je mag een battle naar mij sturen, ik doe toch nooit de moeite om te winnen maar maak wel andere blij <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ik heb iemand nodig met een hoger niveau, sorry.
HeartSpirit
Popster



je mag mij wel een battle verzoek sturen, dan laat ik je gewoon winnen!
Toothless
Wereldberoemd



je mag mij wel een battle verzoek sturen, dan laat ik je gewoon winnen!

Ga ik doen!
Anoniem
Straatmuzikant



van mij mag je winnen met mijn battle
Anoniem
Landelijke ster



butbutbut O___O

 568.623
Toothless
Wereldberoemd



Ik moet nog 5000 fans, maar kan geen battles meer doen vandaag dus ik weet niet of het zal lukken.
Tim
Wereldberoemd



;-; ik vind dit wel ff genoeg XD

#4 Tim     30675
Toothless
Wereldberoemd



ik heb 25.000 maar kan nu geen battles meer doen dus echt veel meer zal het niet worden. Oké, misschien nog iets van 5.000 want ik moet wel nog twee tours doen. :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste