Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
57.400 punten bij tetris. Als ik dat kapsel
Placebo
Wereldberoemd



nu niet win ga ik echt huilen hoor hahaha sad
Tim
Wereldberoemd



nu niet win ga ik echt huilen hoor hahaha sad

CRAP ZOVEEL! :o
Laryanue
Karaoke-ster



Whut. Ik kom niet eens tot 1000 punten
Placebo
Wereldberoemd



Whut. Ik kom niet eens tot 1000 punten

Hahaha een week geleden kwam ik daar ook niet 
Anoniem
Straatmuzikant



mijn hoogste was 0
Placebo
Wereldberoemd



nu niet win ga ik echt huilen hoor hahaha sad

CRAP ZOVEEL! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

En dan ben ik vijfde in 't rijtje he!! Maar één blok ging niet waar ik 'm wilde en toen ging het snel sad
Tim
Wereldberoemd



Whut. Ik kom niet eens tot 1000 punten

Tim
Wereldberoemd



Mijn hoogste is 27.000, geen flauw idee hoe ik dat toen gedaan had :o
Placebo
Wereldberoemd



Mijn hoogste is 27.000, geen flauw idee hoe ik dat toen gedaan had <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Dat is ook best veel hoor c: ik heb ook geen idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb haha
Tim
Wereldberoemd



Mijn hoogste is 27.000, geen flauw idee hoe ik dat toen gedaan had <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Dat is ook best veel hoor c: ik heb ook geen idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb haha

Was waarschijnlijk anderhalf jaar geleden ofzo dat ik dat gehaald had XD Ik heb geen geduld, dus ik doe die nooit XD
Account verwijderd




mijn hoogste was 0

Placebo
Wereldberoemd



Mijn hoogste is 27.000, geen flauw idee hoe ik dat toen gedaan had <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

Dat is ook best veel hoor c: ik heb ook geen idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb haha

Was waarschijnlijk anderhalf jaar geleden ofzo dat ik dat gehaald had XD Ik heb geen geduld, dus ik doe die nooit XD

Hahaha, ik heb het geduld niet voor die andere spellen sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld