Unashamed schreef:
bonjour schreef:
@ Niet geliefd, niet populair genoeg en een aandachtstrekker, oh ik was wanna-be vergeten!!
Heb je zin om me even te mailen?

En niet omdat ik medelijden met je zou hebben, (wat dus niet zo is) maar omdat ik je wel aardig vind.
