Blogspotter schreef:
Hoi, er is een nieuwe 'eis' om blogger te worden.
Aangezien als blogger wel iedereen op je blog moet kunnen reageren is het benodigd dat iedereen op je blog moet kunnen reageren. De optie dat alleen vrienden kunnen reageren, moet uitstaan.
Hoi, er is een nieuwe 'eis' om blogger te worden.
Aangezien als blogger wel iedereen op je blog moet kunnen reageren is het benodigd dat iedereen op je blog moet kunnen reageren. De optie dat alleen vrienden kunnen reageren, moet uitstaan.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


7