Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Truth mij = Ik truth jou.
Gray
Wereldberoemd



Wat vind je van me? En waar zie je mij voor aan? (Functie op Vp)
Daarna truth ik jou ook, ook met functie.
Gray
Wereldberoemd



hh
Gray
Wereldberoemd



Ik mag je wel, ik zie je gewoon als PT'er. (:

Jou mag ik ook, soms ben je wel irritant. Ik zie jou als Ct'er!
Gray
Wereldberoemd



hh
Tim
Wereldberoemd



Ik ken je niet heel erg goed, maar zover ik je ken ben je wel heel erg aardig
Gray
Wereldberoemd



Ik ken je niet heel erg goed, maar zover ik je ken ben je wel heel erg aardig

En functie?
Jou vind ik echt heel aardig. Jou zie ik als Pt, wat je nu ook hebt.
Account verwijderd




Ik mag jou wel. Ik weet dat je denkt dat mensen jou niet mogen, maar dat is helemaal niet waar! Volgens mij ben je een heel aardig en slim meisje. Laat je niet doen door mensen die zeggen dat je stom bent, want ze kennen je toch niet. Blijf wie je bent. Je bent goed zo. ;3

Ik zie je als Youtuber. Vraag me niet waarom. :)
Tim
Wereldberoemd



Ik ken je niet heel erg goed, maar zover ik je ken ben je wel heel erg aardig

Btw had ik al 10min geleden op een forum gezegd dat ik je zag als ct'er ;)
Account verwijderd




Ik ken je niet echt maar je komt wel leuk over(: ik zou niet weten wat voor functie bij je past omdat ik je dus niet echt heel goed ken haha
xAnna
Straatmuzikant



Wel ik ken je niet super goed ofs maar ik mag je wel! Ik weet niet precies waar ik je voor zie. Sws pt en wss wel meer alleen daar ken ik je (nog) niet goed genoeg voor ^.^
Gray
Wereldberoemd



Ik mag jou wel. Ik weet dat je denkt dat mensen jou niet mogen, maar dat is helemaal niet waar! Volgens mij ben je een heel aardig en slim meisje. Laat je niet doen door mensen die zeggen dat je stom bent, want ze kennen je toch niet. Blijf wie je bent. Je bent goed zo. ;3

Ik zie je als Youtuber. Vraag me niet waarom. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Awh <3 Ik mag jou heel erg. Ik zie jou eigenlijk wel in mijn bff-lijstje. Vraag niet wrm xd. Ik zie jou eigenlijk wel als ct, past bij je naam xd

Bij mijn naam past YT wel eigenlijk HAHAHA
Gray
Wereldberoemd



Ik ken je niet echt maar je komt wel leuk over(: ik zou niet weten wat voor functie bij je past omdat ik je dus niet echt heel goed ken haha

Jou mag ik, ik vond het alleen jammer dat je je account telkens verwijderde, dan weer nieuwe enzovoort. Jij was toch Jellybean? Ik zie jou als D
Account verwijderd




Ik mag jou wel. Ik weet dat je denkt dat mensen jou niet mogen, maar dat is helemaal niet waar! Volgens mij ben je een heel aardig en slim meisje. Laat je niet doen door mensen die zeggen dat je stom bent, want ze kennen je toch niet. Blijf wie je bent. Je bent goed zo. ;3

Ik zie je als Youtuber. Vraag me niet waarom. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Awh <3 Ik mag jou heel erg. Ik zie jou eigenlijk wel in mijn bff-lijstje. Vraag niet wrm xd. Ik zie jou eigenlijk wel als ct, past bij je naam xd

Bij mijn naam past YT wel eigenlijk HAHAHA

Bedankt ^-^ 

Ja HAHAHA

Ik ga btw ook voor NT en CT maar ik had eerst nog niet veel tijd voor dat. Nu wel meer. 
Gray
Wereldberoemd



Wel ik ken je niet super goed ofs maar ik mag je wel! Ik weet niet precies waar ik je voor zie. Sws pt en wss wel meer alleen daar ken ik je (nog) niet goed genoeg voor ^.^

Ik ken jou ook niet goed, maar je lijkt me aardig! Ik zie niet echt een functie voor me bij je, PT wel.
Gray
Wereldberoemd



Ik mag jou wel. Ik weet dat je denkt dat mensen jou niet mogen, maar dat is helemaal niet waar! Volgens mij ben je een heel aardig en slim meisje. Laat je niet doen door mensen die zeggen dat je stom bent, want ze kennen je toch niet. Blijf wie je bent. Je bent goed zo. ;3

Ik zie je als Youtuber. Vraag me niet waarom. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Awh <3 Ik mag jou heel erg. Ik zie jou eigenlijk wel in mijn bff-lijstje. Vraag niet wrm xd. Ik zie jou eigenlijk wel als ct, past bij je naam xd

Bij mijn naam past YT wel eigenlijk HAHAHA

Bedankt ^-^ 

Ja HAHAHA

Ik ga btw ook voor NT en CT maar ik had eerst nog niet veel tijd voor dat. Nu wel meer. 

:d
Account verwijderd




Ik ken je niet echt maar je komt wel leuk over(: ik zou niet weten wat voor functie bij je past omdat ik je dus niet echt heel goed ken haha

Jou mag ik, ik vond het alleen jammer dat je je account telkens verwijderde, dan weer nieuwe enzovoort. Jij was toch Jellybean? Ik zie jou als D

Ja ik was jellybean(: ik ben ook aan het sparen voor die naam haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste