Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb volgens mij aan 11 van de 12 competiti
Compulsion
Wereldberoemd



- es meegedaan haha. :3
Account verwijderd




Leuk!
je was dus tevreden ^^
Anoniem
Wereldberoemd



ik aan 3 dingen
Anoniem
YouTube-ster



Ik 2, daarna ging ik film kijken xd.
Compulsion
Wereldberoemd



Leuk!
je was dus tevreden ^^

Jup haha!
Account verwijderd




Leuk!
je was dus tevreden ^^

Jup haha!

gelukkig maar!
simone en ik moesten het alleen doen :)
Compulsion
Wereldberoemd



Leuk!
je was dus tevreden ^^

Jup haha!

gelukkig maar!
simone en ik moesten het alleen doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Het waren hele leuke en creatieve competities! :d
Anoniem
Minister of Pop



Ik aan 7 of 8
Anoniem
Wereldberoemd



Ik aan de helft van alle competities n__n
Account verwijderd




Jup haha!

gelukkig maar!
simone en ik moesten het alleen doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Het waren hele leuke en creatieve competities! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ty, ik ga denk ik toch maar voor ct ben ik achter gekomen
Account verwijderd




Wat heb ik gemist?

de onlineparty ben ik bang haahha
je kan nog aan enkele competitie's mee doen
Account verwijderd




Ik aan geen. Ik was mijn wiskunde oefeningen aan het maken HAHAHA
Anoniem
YouTube-ster



Wat heb ik gemist?

de onlineparty ben ik bang haahha
je kan nog aan enkele competitie's mee doen

Waarom is er een online party als er niet eens een officiële meeting aan de gang is/was die georganiseerd is door Kaj&Lianne? o-o

Daar was een topic over geweest of mensen dat wilden of niet, en mensen wilden het, dus werd het georganiseerd, leuk toch :d
Account verwijderd




Wat heb ik gemist?

de onlineparty ben ik bang haahha
je kan nog aan enkele competitie's mee doen

Waarom is er een online party als er niet eens een officiële meeting aan de gang is/was die georganiseerd is door Kaj&Lianne? o-o

dat moet je aan simone vragen :s
dit was een kleine o.p. met 3 teamleden waarvan een niet kwam opdagen sad
Account verwijderd




Waarom is er een online party als er niet eens een officiële meeting aan de gang is/was die georganiseerd is door Kaj&Lianne? o-o

Daar was een topic over geweest of mensen dat wilden of niet, en mensen wilden het, dus werd het georganiseerd, leuk toch <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Ah op die fiets, naja als mensen het maar naar hun zin hebben gehad. n__n

hahah sure, ik en simo hadden veel inzendingen
Thrandy
Karaoke-ster



Ik aan geen enkele omdat ik te druk bezig was met mijn lay-out en nu dus alles ben vergeten lol le cry. Maar maakt niet uit.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste