schreef:
Heei allemaal,
ik wil zeggen dat ik en simone echt super verbaast waren over het aatal inzendingen, echt tof!
Dit was de eerste keer dat ik in het team zat en ik vond het best spannend, maar dankzij jullie gezellige sfeer is dat weg gegaan, dus ty!
Heei allemaal,
ik wil zeggen dat ik en simone echt super verbaast waren over het aatal inzendingen, echt tof!
Dit was de eerste keer dat ik in het team zat en ik vond het best spannend, maar dankzij jullie gezellige sfeer is dat weg gegaan, dus ty!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 

