Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Waarom is er nog steeds geen uitslag
Tim
Wereldberoemd



van de stemlink competitie ;-;
Anoniem
Landelijke ster



omdat aliens de uitslag op hebben gegeten
Silatunique
Landelijke ster



Jasmijn en Simone gaan vandaag de uitslag bekijken
Silatunique
Landelijke ster



Jasmijn en Simone gaan vandaag de uitslag bekijken

De stemlink. competitie is van Kaj. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Oohh, maar jasmijn zei dat jullie de uitslagen zouden bekijken?
Account verwijderd




Jasmijn en Simone gaan vandaag de uitslag bekijken

De stemlink. competitie is van Kaj. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Oohh, maar jasmijn zei dat jullie de uitslagen zouden bekijken?

van de online party ja
stemlink is iets heel anders
Silatunique
Landelijke ster



De stemlink. competitie is van Kaj. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Oohh, maar jasmijn zei dat jullie de uitslagen zouden bekijken?

van de online party ja
stemlink is iets heel anders

ooh, Online party o.O
Placebo
Wereldberoemd



Ja idd sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld