Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Krijgen we het shirtje van de promodagen nog?
Anoniem
Wereldberoemd



Dadelijk is de top veranderd, en krijgen de mensen die er gisteren wel  instonden, en vandaag niet (Terwijl hij nu is afgelopen) geen shirtje, omdat de top is veranderd? sad


Anoniem
YouTube-ster



Is het vandaag niet de laatste dag voor inde top te komen?
Tim
Wereldberoemd



één iemand verdiend het niet
nee twee
ihihi

Ik, en ...?
Anoniem
Wereldberoemd



één iemand verdiend het niet
nee twee
ihihi

Oh ik ken er 3, hahaha
Anoniem
Wereldberoemd



één iemand verdiend het niet
nee twee
ihihi

Oh ik ken er 3, hahaha

tell me

Haha, nee. :)
Anoniem
Straatmuzikant



één iemand verdiend het niet
nee twee
ihihi

Oh ik ken er 3, hahaha

Tim
Wereldberoemd



Is het vandaag niet de laatste dag voor inde top te komen?

Nee het zou gister al afgelopen moeten zijn.
Toothless
Wereldberoemd



één iemand verdiend het niet
nee twee
ihihi

Moet ik me aangesproken voelen? :$ 
Anoniem
Wereldberoemd



Is het vandaag niet de laatste dag voor inde top te komen?

Nee, 1, 2 & 3 mei, en het is 4 mei vandaag, haha.
Toothless
Wereldberoemd



ik sta onderaan dus als straks de top veranderd krijg ik geen shirtje meer sad
Anoniem
YouTube-ster



huh maar er stond in het bericht van Kaj : donderdag , vrijdag en zaterdag?
Thrandy
Karaoke-ster



huh maar er stond in het bericht van Kaj : donderdag , vrijdag en zaterdag?

Ja, heel zaterdag en dan de uitslag zondag.
Anoniem
YouTube-ster



huh maar er stond in het bericht van Kaj : donderdag , vrijdag en zaterdag?

Het is zondag hè. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

ow
sorry!
Anoniem
YouTube-ster



MMaMaaK PRINTSCREEN
Zhanina
Karaoke-ster



één iemand verdiend het niet
nee twee
ihihi

Oh ik ken er 3, hahaha

Moet ik me aangesproken voelen?
Thrandy
Karaoke-ster



Waarom zou de top btw veranderen? De mensen in de top drie hebben sowieso al een IP-ban op gSm hahaha dus daar kunnen ze al niet meer promoten en het duurt wel heel lang voor je hun hebt ingehaald

ps 

ik en Purplesky hebben ook IP-ban.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste