WitchHazel schreef:
De Meeste ken ik eigenlijk nii maarja we ggaan eens doen eh
Claudia:Uh ik ken je niet goed maar je lijkt leuk en mijn "zus" heet ook Claudia :3
Bram: Ik ken je ook niet goed maar je lijkt aardig.
Magical: zelfde als bram
Ilse: Zelfde als Bram
FollowYourDreamz: Ik zie je vaak op het forum en je lijkt aardig
De Meeste ken ik eigenlijk nii maarja we ggaan eens doen eh
Claudia:Uh ik ken je niet goed maar je lijkt leuk en mijn "zus" heet ook Claudia :3
Bram: Ik ken je ook niet goed maar je lijkt aardig.
Magical: zelfde als bram
Ilse: Zelfde als Bram
FollowYourDreamz: Ik zie je vaak op het forum en je lijkt aardig


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
