Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik wil een VP-meeting.
RockingToilet
YouTube-ster



Ja.
RockingToilet
YouTube-ster



Ik wil een VP meeting in Belgie. (alweer want ik zat nog niet op VP toen er één in Belgie was)

Nee, eerst ik sad
RockingToilet
YouTube-ster



Ik wil een VP meeting in Belgie. (alweer want ik zat nog niet op VP toen er één in Belgie was)

Nee, eerst ik sad

sad
Ik zou toch niet mogen tot ik 13 ben HAHAHAHA

Ik ben 13, haha.
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil er een in eindhoven of bij opa en oma op de camping
RockingToilet
YouTube-ster



Ik wil er een in eindhoven of bij opa en oma op de camping

Mij maak het niet uit waar! :)
Anoniem
Minister of Pop



Ja idd! Alleen wel na mei graag, dan heb ik vakantie.
Cinta
Landelijke ster



Ik wil een VP meeting in Belgie. (alweer want ik zat nog niet op VP toen er één in Belgie was)

Er is er nog geen in BE geweest, just saying haha
RockingToilet
YouTube-ster



Ik wil een VP meeting in Belgie. (alweer want ik zat nog niet op VP toen er één in Belgie was)

Er is er nog geen in BE geweest, just saying haha

Dat dacht ik al ja.
Mylimasis
YouTube-ster



In juni ongeveer komt er een en dan in Utrecht :3
Anoniem
Minister of Pop



In juni ongeveer komt er een en dan in Utrecht :3

Waar komt er een in juni?
Mylimasis
YouTube-ster



In juni ongeveer komt er een en dan in Utrecht :3

Waar komt er een in juni?

Er komt er een in Utrecht, maar de datum weet ik nog niet ;-; of het in juni is weet ik ook niet ;-;
Mylimasis
YouTube-ster



Waar komt er een in juni?

Er komt er een in Utrecht, maar de datum weet ik nog niet ;-; of het in juni is weet ik ook niet ;-;

ZEG MIJN NAAM NIET STEEDS NIEKE

nienke*
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil er een in eindhoven of bij opa en oma op de camping

Mij maak het niet uit waar! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Voor mij wel. Als het te ver is mag ik niet
MusicIsMyDrug
Internationale ster



Ja indeed! Het probleem is altijd dat het in Nederland is + waarschijnlijk valt het weer midden in mijn examens xd
Carolynn
Internationale ster



doe maar eind juni, dan ben ik klaar met stage :d
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil er naar nog een, maar dan moet het of in de buurt van Eindhoven of in de buurt van Nijmegen zijn.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld