Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Zie je mij als Social Media Team-lid?
RockingToilet
YouTube-ster



Als je naar mijn instagram kijkt. Het is wel eentje voor gSm, maargoed.

www.instagram.com/rockingtoiletgsm
RockingToilet
YouTube-ster



:3
Anoniem
Playback-ster



Ja! en uhh schat :p met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3
RockingToilet
YouTube-ster



Ja! en uhh schat <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3

Ja dus, hier staat het meeste op haha
Anoniem
Playback-ster



Ja! en uhh schat <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3

Ja dus, hier staat het meeste op haha

Maak er een voor VP :)
Ralsei
Internationale ster



Ja! en uhh schat <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3

Is GSM lager dan? Denk het toch even niet.
Ralsei
Internationale ster



Ja! en uhh schat <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3

Is GSM lager dan? Denk het toch even niet.
Anoniem
Playback-ster



Ja! en uhh schat <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3

Is GSM lager dan? Denk het toch even niet.

Die snap ik niet XD
Anoniem
Playback-ster



Ja! en uhh schat <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> met gsm maak je hier geen vrienden HAHAHAHA <3

Is GSM lager dan? Denk het toch even niet.

Dat zegt hij ook niet, maar er is teveel gedoe tussen gsm en vp om daarmee te komen, dat bedoelt hij.

Dankjewel voor de uitleg haha ;) Maar no hate on forums :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld