Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Hoeveel zou jij bieden op MusicRecords?
Compulsion
Wereldberoemd



Ja, STEL dat ik het zou verkopen? Ik zeg dus niet dat ik dat ga doen hé.
Compulsion
Wereldberoemd



3 credits hb

............
Anoniem
Straatmuzikant



hh
Compulsion
Wereldberoemd



Noo, ik vind dit te verontrustend. Je moet het wel houden hoor! D:

Ik ben gewoon benieuwd hoeveel mijn label waard is haha, ik ben niet van plan het te verkopen. :p
Compulsion
Wereldberoemd



Noo, ik vind dit te verontrustend. Je moet het wel houden hoor! D:

Ik ben gewoon benieuwd hoeveel mijn label waard is haha, ik ben niet van plan het te verkopen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ik denk dat mensen er sowieso wel 150 credits op zouden bieden. xd

Ik had ooit een bod gekregen van 450 credits haha. :p
Compulsion
Wereldberoemd



Ik denk dat mensen er sowieso wel 150 credits op zouden bieden. xd

Ik had ooit een bod gekregen voor 450 credits haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Oké wow, ik zit eronder. XD

Haha, maar ik denk dat de waarde wel gezakt is. xd
Compulsion
Wereldberoemd



Oké wow, ik zit eronder. XD

Haha, maar ik denk dat de waarde wel gezakt is. xd

Nja idk. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> Het is wel actief. Maar je weet niet hoe dat gaat met een nieuwe eigenaar.

True haha
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben gewoon benieuwd hoeveel mijn label waard is haha, ik ben niet van plan het te verkopen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ik denk dat mensen er sowieso wel 150 credits op zouden bieden. xd

Ik had ooit een bod gekregen van 450 credits haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Woow echt? Maar MR is ook gewoon geweldig xd
Compulsion
Wereldberoemd



Ik denk dat mensen er sowieso wel 150 credits op zouden bieden. xd

Ik had ooit een bod gekregen van 450 credits haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Woow echt? Maar MR is ook gewoon geweldig xd

Jup haha & thanks!!
Toothless
Wereldberoemd



Ja, STEL dat ik het zou verkopen? Ik zeg dus niet dat ik dat ga doen hé.

heb jij een eigen label? wow kan ik daar bij? lijkt me leuk! :3
Account verwijderd




1000
Toothless
Wereldberoemd



Ja, STEL dat ik het zou verkopen? Ik zeg dus niet dat ik dat ga doen hé.

heb jij een eigen label? wow kan ik daar bij? lijkt me leuk! :3

Ze was vroeger Elle xD

Ja i know that. maar ik wist niet dat ze een eigen label had/heeft xd
Anoniem
Playback-ster



150 cr/ 200 denk ik XD
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb een uitnodiging voor jouw label gestuurd, laat me erin please :3
Account verwijderd




als ik geen eigen had was ik bij jou of gerhardina gekomen
Account verwijderd




Noo, ik vind dit te verontrustend. Je moet het wel houden hoor! D:

Ik ben gewoon benieuwd hoeveel mijn label waard is haha, ik ben niet van plan het te verkopen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

ik zou sws 100cr bieden xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste