Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
De functies naast D waar ik voor ging/ga
Marissa
Internationale ster



Zijn NT en Mod XD
Zouden jullie mij zien als NT'er en/of Mod? Waarom wel en waarom niet? :3
Marissa
Internationale ster



Nee, ik denk het niet.

Ik vind D eigenlijk wel goed bij je passen.

Ik houd ook van mijn huidige badge, maar ik ga ook nog steeds voor die andere twee, maar ja XD
Marissa
Internationale ster



Nee, ik denk het niet.

Ik vind D eigenlijk wel goed bij je passen.

Ik houd ook van mijn huidige badge, maar ik ga ook nog steeds voor die andere twee, maar ja XD

Snap ik! Maar ik zou je niet als NT of Mod zien om eerlijk te zijn. Haha.

Hoezo eigenlijk niet, als ik dat mag vragen? :3
Marissa
Internationale ster



Ik ga ook voor NT! ;D

Hmm, idk of ik je als nt zie :c

Ik moet ooit nog eens even een tekst gaan schrijven voor als artikel, misschien kan dat dan een beter beeld geven xD
Marissa
Internationale ster



Ik ga ook voor NT! ;D

Hmm, idk of ik je als nt zie :c

Ik moet ooit nog eens even een tekst gaan schrijven voor als artikel, misschien kan dat dan een beter beeld geven xD

Ja, haha. :3

Oke ik heb al iets gevonden om over te schrijven, AHAHAHAH
Marissa
Internationale ster



Ja, haha. :3

Oke ik heb al iets gevonden om over te schrijven, AHAHAHAH

YAY

Oh ja, nvm, beetje ongepast woot
Marissa
Internationale ster



YAY

Oh ja, nvm, beetje ongepast woot

Wat is ongepast? huh

Dick museum
Marissa
Internationale ster



Wat is ongepast? huh

Dick museum

HAHA

En een man doneert zijn dick aan het museum als de langste woot
Marissa
Internationale ster



Wel als mod, als nt'er niet echt of zo. :x Ik vind je absoluut wel mod-waardig, maar ik heb weinig van je gezien qua NT spul.

Ik wilde binnenkort al artikelen aan gaan maken, ahahaha xD
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHA vgm ben ik de perfecte persoon om daar op te antwoorden, of niet? :p
Anoniem
Wereldberoemd



Wel als mod, als nt'er niet echt of zo. :x Ik vind je absoluut wel mod-waardig, maar ik heb weinig van je gezien qua NT spul.

Marissa
Internationale ster



HAHAHA vgm ben ik de perfecte persoon om daar op te antwoorden, of niet? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Eigenlijk wel XD
Marissa
Internationale ster



Bezig met het eerste artikel te maken :3
Naja, de lay-out dan =3=
Toothless
Wereldberoemd



Ik zie je eigenlijk wel als beiden :3
Marissa
Internationale ster



Ik zie je eigenlijk wel als beiden :3

Oeh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld