Adelyna schreef:
Lees je mail :9 27-04-2014 heb ik je een mail gestuurd en nog steeds heb je hem niet geopend
als je die al niet opent, vraag ik me af of ik je nu wel een mail kan sturen :3
Lees je mail :9 27-04-2014 heb ik je een mail gestuurd en nog steeds heb je hem niet geopend

als je die al niet opent, vraag ik me af of ik je nu wel een mail kan sturen :3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19