RockingToilet schreef:
SMT.
1. even zielig zijn
2. [hopelijk niet maar zie het gebeuren] boze forums aanmaken
3. Een instagram, twitter enz aanmaken voor VP, waar ik mezelf op bewijs.
4. wachten op de nieuwe verkiezingen.
Ja, dat is mijn noodplan.
SMT.
1. even zielig zijn
2. [hopelijk niet maar zie het gebeuren] boze forums aanmaken
3. Een instagram, twitter enz aanmaken voor VP, waar ik mezelf op bewijs.
4. wachten op de nieuwe verkiezingen.
Ja, dat is mijn noodplan.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
zijn zoizo weer plus punten om jou te kiezen xxxx
zijn zoizo weer plus punten om jou te kiezen xxxx