Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik kan niet meer optreden in Japan maar het m
Placebo
Wereldberoemd



-oet voor mijn tour DDD:
Placebo
Wereldberoemd



First world VP problems
sekientje
YouTube-ster



awh D;
Placebo
Wereldberoemd



awh D;

Moet ik wachten tot morgen, maar dan is mijn tijd voorbij en mehhhh :cry
Lix
YouTube-ster



awh D;

Moet ik wachten tot morgen, maar dan is mijn tijd voorbij en mehhhh :cry

Hoezo? Hoeveel uur heb je nog?
Placebo
Wereldberoemd



awh D;

Moet ik wachten tot morgen, maar dan is mijn tijd voorbij en mehhhh :cry

Hoezo? Hoeveel uur heb je nog?

20... Maar morgen zit ik op school zonder wifi haha. 
Lix
YouTube-ster



Moet ik wachten tot morgen, maar dan is mijn tijd voorbij en mehhhh :cry

Hoezo? Hoeveel uur heb je nog?

20... Maar morgen zit ik op school zonder wifi haha. 

Blijf lang op, lf doe het snel voor je naar school gaat n.n
sekientje
YouTube-ster



awh D;

Moet ik wachten tot morgen, maar dan is mijn tijd voorbij en mehhhh :cry

AAAAWWWWHHH
Placebo
Wereldberoemd



Hoezo? Hoeveel uur heb je nog?

20... Maar morgen zit ik op school zonder wifi haha. 

Blijf lang op, lf doe het snel voor je naar school gaat n.n

Moet om 20u van de computer af haha, helaas. 
Lix
YouTube-ster



20... Maar morgen zit ik op school zonder wifi haha. 

Blijf lang op, lf doe het snel voor je naar school gaat n.n

Moet om 20u van de computer af haha, helaas. 

Awh sad
Placebo
Wereldberoemd



Blijf lang op, lf doe het snel voor je naar school gaat n.n

Moet om 20u van de computer af haha, helaas. 

Awh sad

Dan stel ik de Japannertjes maar teleur </3
Anoniem
Wereldberoemd



Had ik ook, moest de hele tour weer overnieuw :c
Placebo
Wereldberoemd



Had ik ook, moest de hele tour weer overnieuw :c

Arme wij sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld