Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ben echt verdrietig nu.
RockingToilet
YouTube-ster



Ik heb waarschijnlijk mijn hele SMT solliciatie verpest. Ik wil het gewoon zo graag worden.
Toothless
Wereldberoemd



Hij ziet er niet verpest uit. :3
RockingToilet
YouTube-ster



Dit topic had je toch gister ook al gepost?

Naja, stop gewoon met je druk te maken en wacht t rustig af

Het is nu erger geworden, aangezien de deadline is geweest etc.
Toothless
Wereldberoemd



Hoe laat was de deadline? :$
RockingToilet
YouTube-ster



Hoe laat was de deadline? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

6 uur! :)
Toothless
Wereldberoemd



Oeh, spannend :3 I wish you luck!
En alle anderen ook, die meegedaan hebben. :3

Is het eigenlijk bekend hoeveel er gekozen worden? 
RockingToilet
YouTube-ster



Oeh, spannend :3 I wish you luck!
En alle anderen ook, die meegedaan hebben. :3

Jij ook heel veel geluk. :)
Toothless
Wereldberoemd



Oeh, spannend :3 I wish you luck!
En alle anderen ook, die meegedaan hebben. :3

Jij ook heel veel geluk. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

haha, dank je. maar ik doe niet mee. xd
Account verwijderd




mag ik em eens zien dan? :3
Tanisha
YouTube-ster



Ik verpest al mijn sollicitatie's 
Deze keer doe ik niet meer , maar ik wens je veel succes !!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld