Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
'K vind het eigenlijk best wel prima
Awake
Straatmuzikant



zonder vp nu. HAAHA, nu doe ik tenminste ook echt goed wat voor school. Like, naja, ik heb nu een aantal oefen examens gemaakt enzo. En naja, ik ben gewoon best redelijk voorbereid op het examen nu. 
Plus ik zit meer bij mijn ouders enzo, vinden zij ook wel zo gezellig. 
Awake
Straatmuzikant



Moet ik nu verbaasd doen of zeggen: "Wist ik al, oud nieuws!!!!!!!!!"?

Nou ja, jij wist dit al. Maar de rest van vp nog niet. xD
xAnna
Straatmuzikant



Ik hoop dat je de examens goed gaat maken! Heel veel succes c:
Anoniem
Wereldberoemd



Ik hoop dat je de examens goed gaat maken! Heel veel succes c:

Anoniem
Straatmuzikant



aaah, leuk dat je het zo leuk hebt!! (wow rare zin) maar omg je komt toch wel na je examen omg examen hallo succes met je examen omg
Awake
Straatmuzikant



Ik hoop dat je de examens goed gaat maken! Heel veel succes c:

Thank youuuu. ^^
Awake
Straatmuzikant



aaah, leuk dat je het zo leuk hebt!! (wow rare zin) maar omg je komt toch wel na je examen omg examen hallo succes met je examen omg

Haha, wow. Rare zin. XD 

But yeah, ik kom wel terug hoor. HAHAHAHAH, but do not know for how long. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld