Awake schreef:
zonder vp nu. HAAHA, nu doe ik tenminste ook echt goed wat voor school. Like, naja, ik heb nu een aantal oefen examens gemaakt enzo. En naja, ik ben gewoon best redelijk voorbereid op het examen nu.
Plus ik zit meer bij mijn ouders enzo, vinden zij ook wel zo gezellig.
zonder vp nu. HAAHA, nu doe ik tenminste ook echt goed wat voor school. Like, naja, ik heb nu een aantal oefen examens gemaakt enzo. En naja, ik ben gewoon best redelijk voorbereid op het examen nu.
Plus ik zit meer bij mijn ouders enzo, vinden zij ook wel zo gezellig.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


5