Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: als je geen label hebt zou je dan hier na toe gaan
wie heeft er nog geen platenlabel
Account verwijderd




wie heeft er nog geen platenlabel  en zou graag een label willen hebben waarh et altijd gezellig is en waar het draait om vriendschap als je naar zo een label op zoek bent ben je bij queres bij het goede aderes want dat is zo een label als je bij queres komt hebben we wat voor en nadelen bij elkaar geplakt

elke dag een tour ( hoeft niet af te zijn )
elke week de queres nieuwsbrief
leuke topic s
als je lid wordt krijg je 100 pd
iedereen mag erin
iedereen mag alles zeggen wat hij of zij denkt over dit label
je krijgt naar een week pas een level tube
we staan in de top 15
ook hebben we bij queres net als andere labels regels deze gelden voor ons allemaal en ze gaan als volgt
Als je een tour accepteert moet je hem ook voltooien!

* Je hoeft niet per se aan alle tours mee te doen'.

* Voor onze mod's en leden hebben we respect want op hun draaien we dit label.
op ons forum hebben we nog meer informatie

dus als je een leuk label zoekt kom dan maar naar platenlabel queres want ons motto is hier zie je meer dan je denkt

met vriendelijke groeten
het queres team
Account verwijderd




hh
Account verwijderd




hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld