Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Envy gaat truthen
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben geen sneltrein trouwens, dus mocht er veel op dit topic gereageerd worden dan zet ik eerst alles in word en drop ik het in één keer, haha :p Terugtruthen is lief, maar hoeft niet ^_^
Als ik je niet ken zet ik mijn eerste indruk van jou neer c:

--

Laryanue: Ik vind jou zo geweldig, haha. Ik heb echt een hele positieve indruk van jou! Oh, niet te vergeten dat je ontwerpen ook echt geweldig zijn :3 I like you ^_^
AsiaMania: Ik kom jou steeds meer en meer tegen op het fora en dat vind ik wel leuk. Hoewel ik je persoonlijk eigenlijk niet echt ken, we praten niet zo vaak, kom je erg aardig over c: 
Hopeless: Ik mag jou, haha. Ik weet niet.. jij hebt iets weet je, iets wat ik leuk vind. 
Stro: Ik ken jou nauwelijks, haha. Ik weet niet, ik zie je wel eens op het fora en dan kom je wel aardig en leuk over c:
Vanessaxxxjes : Tsk, jij weet dondersgoed wat ik van je vind! Ik houd echt van je, serieus. Je bent super lief, getalenteerd, aardig, awesome, speciaal en gewoon.. alles waar ik van houd I guess, haha. Ik geniet echt van onze (o)rpg's en vind het altijd leuk om jou tegen te komen op het fora en samen met jou te schrijven.. we moeten wel iets meer mailen vind ik want ik mis je omdat ik je de afgelopen dagen wel een stuk minder sprak hahaha
Fendacy: Ik vind je naam geweldig en je komt aardig over, verder ken ik je niet zo, hehe 
Dreamcatcher: Ik heb je wel eens op het fora gezien en dan kom je echt leuk over c: 
Veela: Ik mag je wel, ondanks dat wij eigenlijk niet zo vaak praten of zo en ik je enkel op het fora tegenkom, haha. Ik zou je wel beter willen leren kennen eigenlijk c: 
Rafke: Voor jou hetzelfde als bij Veela eigenlijk, lol. Ik mag je maar ken je niet echt, haha.
FABQUEEN: 2 Fab 4 U ;3 Just kidding, ik mag je eigenlijk wel. Ik vind je een grappig persoon maar we hebben niet echt contact of zo, het is puur dat ik je soms op het fora zie haha.
Fjordenlover: Ik.. Ik ken je eigenlijk helemaal niet. Je lijkt mij wel aardig trouwens c: 
Tooth: Natuurlijk wil ik jou ook doen; ik doe iedereen! (Dat klonk verkeerd, kuch kuch) Je komt altijd wel vriendelijk over op mij, ik zie je de laatste tijd ook steeds meer op het fora ^_^
Felicia: Ik kan echt zien dat jij je best doen om beter te worden in het schrijven, je luistert naar tips en doet je best en dat kan ik echt waarderen! :d Verder ben je een super aardig meisje, je bent vriendelijk tegen andere mensen en houd er van om mensen complimenten te geven :p Je bent echt een schat en ik ben blij dat ik wat meer contact heb met jou nu ^_^ ♥ 
RainbowMiracle: Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c: 
BeYourMusic: Ik ken je eigenlijk niet, dus ik stalkte je profiel even en zag dat je bij animerecords zit, wat dus betekend dat jij van anime houd, dus dat is altijd positief :p  Je komt wel aardig over c:

 Bonjour: Ik houd van je naam ondanks dat ik Frans echt haat omdat ik er zo slecht in ben, haha. Je komt altijd wel vriendelijk over vind ik c:
Riraito: ELKE! Dit is volgens mij echt de 3de keer dat ik je truth, dus veel nieuws heb ik eigenlijk niet te zeggen, haha. Oh ja wacht, jawel; Ik vind het zo super tof en awesome en alles dat ik straks het volgende seizoen samen met jou jury mag spelen, haha. Ik vind het zo leuk, haha c': Maar oké, even over jou dus, ik mag je maar dat wist je al. Ik vind je super tof en super getalenteerd en ik kan het wel met je vinden, iets waar ik ook blij om ben. Je hebt een sterke eigen mening en laat deze ook regelmatig horen, iets wat ik stiekem ook wel leuk vind aan jou, haha. Dus ja, ik mag je ontzettend c: Je staat klaar voor anderen en bent echt geweldig om mee te mailen, haha ♥ Oh, en ik moet zo wel weg dus weer moeten we even wachten voordat we kunnen beginnen met de orpg (Shame on me) maar om je vraag van 2 dagen of zo geleden te beantwoorden; Zullen we beginnen bij het begin? :p Dus dat jou personage nog in het ei zit? :3
Unashamed: SIMONE! Tja, ik denk dat je wel weet dat ik je echt ontzettend mag. Ik vond het superleuk om met jou te meeten en sta er nog steeds van versteld dat wij zo dicht bij elkaar wonen, haha. Je kunt super lekkere cupcakes maken trouwens, nom nom :3 Je bent een lieve, creatieve meid met een sterke eigen mening en heldere plannen. Je weet meestal wat je wilt en bent ook een echte doorzetter, ondanks dat je wat moeilijke tijden achter je hebt gehad. Je staat altijd klaar voor vriendinnen en dat is natuurlijk ook super geweldig aan jou!
BreakingNews: Arigato/Dankjewel! ♥ Ik ken jou niet super goed maar wat ik van jou weet ik positief c: ♥ 
Purplesky: Ik zie je heel vaak op het fora (Je bent mooi herkenbaar door dat simsplaatje, haha) en ik heb niet echt negatieve dingen of zo gehoord of gezien. Je komt vriendelijk over c:
Imagine: Ik vind je naam awesome, doet mij altijd denken aan John Lennon hahaha. Ik mag je wel, hoewel ik je niet heel goed ken c:
 
 
Laryanue
Karaoke-ster



X
Anoniem
Wereldberoemd



:)
Anoniem
Wereldberoemd



c:
Anoniem
Minister of Pop



Oki
Anoniem
Landelijke ster



:3
Account verwijderd




x
Anoniem
Wereldberoemd



:)
FABQUEEN
YouTube-ster



truth deze fabbie x
Toothless
Wereldberoemd



Zou je mij willen doen? (:
Anoniem
Minister of Pop



Jij bent kei aardig. Een goede schrijfster en mijn bff. Ik wil jou meeten hihi. (l) you
BeYourMusic
Popster



(:
Anoniem
Minister of Pop



Hh for you. wil je het ff zeggen als ie er staat?
Anoniem
YouTube-ster



Hh for you. wil je het ff zeggen als ie er staat?

♥ 
Toothless
Wereldberoemd



Lieve truth, dank je wel (l)
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben geen sneltrein trouwens, dus mocht er veel op dit topic gereageerd worden dan zet ik eerst alles in word en drop ik het in één keer, haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Terugtruthen is lief, maar hoeft niet ^_^
Als ik je niet ken zet ik mijn eerste indruk van jou neer c:

--

Laryanue: Ik vind jou zo geweldig, haha. Ik heb echt een hele positieve indruk van jou! Oh, niet te vergeten dat je ontwerpen ook echt geweldig zijn :3 I like you ^_^
AsiaMania: Ik kom jou steeds meer en meer tegen op het fora en dat vind ik wel leuk. Hoewel ik je persoonlijk eigenlijk niet echt ken, we praten niet zo vaak, kom je erg aardig over c: 
Hopeless: Ik mag jou, haha. Ik weet niet.. jij hebt iets weet je, iets wat ik leuk vind. 
Stro: Ik ken jou nauwelijks, haha. Ik weet niet, ik zie je wel eens op het fora en dan kom je wel aardig en leuk over c:
Vanessaxxxjes : Tsk, jij weet dondersgoed wat ik van je vind! Ik houd echt van je, serieus. Je bent super lief, getalenteerd, aardig, awesome, speciaal en gewoon.. alles waar ik van houd I guess, haha. Ik geniet echt van onze (o)rpg's en vind het altijd leuk om jou tegen te komen op het fora en samen met jou te schrijven.. we moeten wel iets meer mailen vind ik want ik mis je omdat ik je de afgelopen dagen wel een stuk minder sprak hahaha
Fendacy: Ik vind je naam geweldig en je komt aardig over, verder ken ik je niet zo, hehe 
Dreamcatcher: Ik heb je wel eens op het fora gezien en dan kom je echt leuk over c: 
Veela: Ik mag je wel, ondanks dat wij eigenlijk niet zo vaak praten of zo en ik je enkel op het fora tegenkom, haha. Ik zou je wel beter willen leren kennen eigenlijk c: 
Rafke: Voor jou hetzelfde als bij Veela eigenlijk, lol. Ik mag je maar ken je niet echt, haha.
FABQUEEN: 2 Fab 4 U ;3 Just kidding, ik mag je eigenlijk wel. Ik vind je een grappig persoon maar we hebben niet echt contact of zo, het is puur dat ik je soms op het fora zie haha.
Fjordenlover: Ik.. Ik ken je eigenlijk helemaal niet. Je lijkt mij wel aardig trouwens c: 
Tooth: Natuurlijk wil ik jou ook doen; ik doe iedereen! (Dat klonk verkeerd, kuch kuch) Je komt altijd wel vriendelijk over op mij, ik zie je de laatste tijd ook steeds meer op het fora ^_^
Felicia: Ik kan echt zien dat jij je best doen om beter te worden in het schrijven, je luistert naar tips en doet je best en dat kan ik echt waarderen! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Verder ben je een super aardig meisje, je bent vriendelijk tegen andere mensen en houd er van om mensen complimenten te geven <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Je bent echt een schat en ik ben blij dat ik wat meer contact heb met jou nu ^_^ ♥ 
RainbowMiracle: Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c: 
BeYourMusic: Ik ken je eigenlijk niet, dus ik stalkte je profiel even en zag dat je bij animerecords zit, wat dus betekend dat jij van anime houd, dus dat is altijd positief <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>  Je komt wel aardig over c: 
 

Hihihi 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste