Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Mod proeftijd loopt vandaag
Anoniem
Straatmuzikant



oeps :$
Toothless
Wereldberoemd



Ben je bang dat je niet mag blijven dan? :$
Anoniem
Queen of Queens



Mod proeftijd?
Anoniem
Minister of Pop



Ben je bang dat je niet mag blijven dan? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Toothless
Wereldberoemd



Mod proeftijd?

Alle nieuwe moderators hadden een proeftijd van een maand gekregen. ;)
Anoniem
Queen of Queens



Mod proeftijd?

Alle nieuwe moderators hadden een proeftijd van een maand gekregen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Daar heb ik nog nooit van gehoord ik had dit niet. ;)
Anoniem
Straatmuzikant



Mod proeftijd?

Alle nieuwe moderators hadden een proeftijd van een maand gekregen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Daar heb ik nog nooit van gehoord ik had dit niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Stond in het forum waarin bekend werd gemaakt wie de nieuwe mods waren.
Anoniem
Queen of Queens



Aangezien jij het over je mod proeftijd hebt moet dit naar game.
Anoniem
Straatmuzikant



Aangezien jij het over je mod proeftijd hebt moet dit naar game.

shit
Anoniem
Queen of Queens



Alle nieuwe moderators hadden een proeftijd van een maand gekregen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Daar heb ik nog nooit van gehoord ik had dit niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Stond in het forum waarin bekend werd gemaakt wie de nieuwe mods waren.

Ach joh maak je niet druk je deed het super! Allemaal.
Anoniem
Queen of Queens



Aangezien jij het over je mod proeftijd hebt moet dit naar game.

shit

Kan gebeuren ja gebeurd mijn nog hoor en ik ben bijna 2 jaar mod. .... wauw 2 jaar al weer gaat snel!
Marissa
Internationale ster



Ik ben benieuwd naar wie er blijven en wie er ontmod worden. Niet dat ik een vermoeden heb van een van deze twee, maar alsnog ben ik nieuwsgierig :'3
Anoniem
Queen of Queens



Ik ben benieuwd naar wie er blijven en wie er ontmod worden. Niet dat ik een vermoeden heb van een van deze twee, maar alsnog ben ik nieuwsgierig :'3

Ik denk niemand die ontmod word ze doen het allemaal goed in mijn ogen.
Marissa
Internationale ster



Ik ben benieuwd naar wie er blijven en wie er ontmod worden. Niet dat ik een vermoeden heb van een van deze twee, maar alsnog ben ik nieuwsgierig :'3

Ik denk niemand die ontmod word ze doen het allemaal goed in mijn ogen.

Ik kan daar niet echt over oordelen, haha
Silatunique
Landelijke ster



Aaahh, spannend. Maar ik vind dat ze het allemaal super doen (:
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



:|
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste