Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
VP groepsapp aanmaak!
Adelyna
Landelijke ster



Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar zal ik een vo groepsapp maken? 

Als je erin wilt, mail me met je nummer want heb maar 2 nummers van vp

Wie er in zitten:
- nienke (mod)
- Chayen
- Anna
- Alishakusx
- Rochel
- Cynthiaatjeex
- Roseraie
- Halima
- Elodie
- Alena
- Marin
- xLisa
- Rafke
- Ravenclaw
Adelyna
Landelijke ster



Hh
Anoniem
Popster



Ik doe er niet aan mee. Maar hh!
alishakusx
Straatmuzikant



Jaaaaah :)
Adelyna
Landelijke ster



Ik wil er we inn(:

Okee, mail je nummer!
Cynthia
Straatmuzikant



Ik geef mijn nummer niet weg aangezien hij vorig jaar(door mijn nicht wsl) op de kleedkamer muur gestaan heeft.
hh
alishakusx
Straatmuzikant



Ik geef mijn nummer niet weg aangezien hij vorig jaar(door mijn nicht wsl) op de kleedkamer muur gestaan heeft.
hh

Das wel echt laag ! Ik ken melisandre ze zit in mijn klas en zou dat nooit doen, ik ook niet trouwens ! <3
Anoniem
YouTube-ster



Ik mail je c:
Cynthia
Straatmuzikant



Ik geef mijn nummer niet weg aangezien hij vorig jaar(door mijn nicht wsl) op de kleedkamer muur gestaan heeft.
hh

Das wel echt laag ! Ik ken melisandre ze zit in mijn klas en zou dat nooit doen, ik ook niet trouwens ! <3

Ja maarja ik geef hem daardoor liever niet wg.. Ik vertrouw mensen er niet wcht meer mee..
alishakusx
Straatmuzikant



Ik geef mijn nummer niet weg aangezien hij vorig jaar(door mijn nicht wsl) op de kleedkamer muur gestaan heeft.
hh

Das wel echt laag ! Ik ken melisandre ze zit in mijn klas en zou dat nooit doen, ik ook niet trouwens ! <3

Ja maarja ik geef hem daardoor liever niet wg.. Ik vertrouw mensen er niet wcht meer mee..

Jaa snap ik ! We kunnen wel mailen? En als je dan wil kan melisandre of ik je altijd nog toevoegen :)
Cynthia
Straatmuzikant



Das wel echt laag ! Ik ken melisandre ze zit in mijn klas en zou dat nooit doen, ik ook niet trouwens ! <3

Ja maarja ik geef hem daardoor liever niet wg.. Ik vertrouw mensen er niet wcht meer mee..

Jaa snap ik ! We kunnen wel mailen? En als je dan wil kan melisandre of ik je altijd nog toevoegen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Dat kan wel.
Adelyna
Landelijke ster



Bennbezig met toevoegen!
Cynthia
Straatmuzikant



Ik twijfel... Om mijn nummer te geven..
Cynthia
Straatmuzikant



An iemand me zijn/haar nummer mailen? Ik heb pas een nieuwe en weet m niet uit mijn hoofd.
Adelyna
Landelijke ster



Hh
Cynthia
Straatmuzikant



Kheb je geappt
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste