Amity schreef:
Hi, vanaf nu ga ik iedere week (of vaker
) een blog online zetten. Neem maar een kijkje
Dat zijn m'n allereerste Lay-Outs, dus heeft iemand een feedback? En als iemand leuke onderwerpen heeft zou dat wel fijn zijn
Hi, vanaf nu ga ik iedere week (of vaker
) een blog online zetten. Neem maar een kijkje
Dat zijn m'n allereerste Lay-Outs, dus heeft iemand een feedback? En als iemand leuke onderwerpen heeft zou dat wel fijn zijn


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15