Sorasaki schreef:
ja, heb ik weer wat gemist ofzo
ja ik typ lekker zonder hoofdletters en punten enzo als je je eraan stoort moet je maar even een suikerspin kopen
ja, heb ik weer wat gemist ofzo
ja ik typ lekker zonder hoofdletters en punten enzo als je je eraan stoort moet je maar even een suikerspin kopen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


14
heb nog maar 1sponsoor..