Lix schreef:
mijn vriendin FlutterShy ;3;
Want ik sponsoor haar in THG competitie.
Zou jij mij willen helpen?
Stuur dan 1pd (niet meer!) naar EffiePrul (aanklikbaar). Met haar naam (FlutterShy) in de beschrijving.
Ik zou je er best wat voor willen geven, ik wil gewoon dat ze doorgaat. ;3;
mijn vriendin FlutterShy ;3;
Want ik sponsoor haar in THG competitie.
Zou jij mij willen helpen?
Stuur dan 1pd (niet meer!) naar EffiePrul (aanklikbaar). Met haar naam (FlutterShy) in de beschrijving.
Ik zou je er best wat voor willen geven, ik wil gewoon dat ze doorgaat. ;3;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18