Katharos schreef:
Ik heb nu een nieuwe naam dus ik wil graag een forum plaatje met mijn avatar en naam. Ik bied 5.000 pd. Wie maakt er een? Er mogen meerde een maken dan kies ik straks de mooiste uit
Maar iedereen krijgt wel iets voor het maken van een plaatje (:
Ik heb nu een nieuwe naam dus ik wil graag een forum plaatje met mijn avatar en naam. Ik bied 5.000 pd. Wie maakt er een? Er mogen meerde een maken dan kies ik straks de mooiste uit
Maar iedereen krijgt wel iets voor het maken van een plaatje (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18



