Zhanina schreef:
we nou eigenlijk het promo t-shirtje want ik stond ik de top 10 en heb nog niets. Of krijgen we het morgen met uitslagdag?
Ps: Ik had geen idee of dit nou bij game of help moest. Sorry!
we nou eigenlijk het promo t-shirtje want ik stond ik de top 10 en heb nog niets. Of krijgen we het morgen met uitslagdag?
Ps: Ik had geen idee of dit nou bij game of help moest. Sorry!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18