Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Omg hallo andere mods kom eens het...
Anoniem
Queen of Queens



Mod forum lezen Hahahah het is belangrijk ik hou het hoog heel de tijd maar het valt niet op blijkbaar. sad


Help hh mensen!
Account verwijderd




OKEEEEE


Pff ik hoop te veel. 
Anoniem
YouTube-ster



hh
Anoniem
Queen of Queens



Hh
Anoniem
Queen of Queens



OKEEEEE


Pff ik hoop te veel. 

Hoop te veel? Hu?
Tim
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Queen of Queens



Hh
Account verwijderd




OKEEEEE


Pff ik hoop te veel. 

Hoop te veel? Hu?

Ik hoop te veel dat ik mod ben. ;)
Tim
Wereldberoemd



OKEEEEE


Pff ik hoop te veel. 

Hoop te veel? Hu?

Ik hoop te veel dat ik mod ben. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Anoniem
Queen of Queens



OKEEEEE


Pff ik hoop te veel. 

Hoop te veel? Hu?

Ik hoop te veel dat ik mod ben. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ooit misschien wel ja. :) Wie weet.
Account verwijderd




Hoop te veel? Hu?

Ik hoop te veel dat ik mod ben. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ooit misschien wel ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Wie weet.

Haha ooit. 
Anoniem
Queen of Queens



Je wilt me zeker mod maken? Nou dat gaat mooi niet door hoor!!!!!

Daar ging me idee.  sad
Anoniem
Queen of Queens



Ik hoop te veel dat ik mod ben. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Ooit misschien wel ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Wie weet.

Haha ooit. 

Ik heb ook lang moeten  wachten hoor op gsm kreeg ik 8 jaar geen kans en nu ben ik geminderd/gestopt.
Account verwijderd




Ooit misschien wel ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Wie weet.

Haha ooit. 

Ik heb ook lang moeten  wachten hoor op gsm kreeg ik 8 jaar geen kans en nu ben ik geminderd/gestopt.

Ik zit hier ook al van 2012 haha. Maar ja, ik ben een tijdje lang gestopt. Waarschijnlijk ga ik ook geen moderator worden. Dat ID gedoe word een probleem met mijn ouders.
Anoniem
Queen of Queens



Haha ooit. 

Ik heb ook lang moeten  wachten hoor op gsm kreeg ik 8 jaar geen kans en nu ben ik geminderd/gestopt.

Ik zit hier ook al van 2012 haha. Maar ja, ik ben een tijdje lang gestopt. Waarschijnlijk ga ik ook geen moderator worden. Dat ID gedoe word een probleem met mijn ouders.

Ai dat is jammer ik ben volwassen ik heb geen toestemming nodig
Account verwijderd




Ik heb ook lang moeten  wachten hoor op gsm kreeg ik 8 jaar geen kans en nu ben ik geminderd/gestopt.

Ik zit hier ook al van 2012 haha. Maar ja, ik ben een tijdje lang gestopt. Waarschijnlijk ga ik ook geen moderator worden. Dat ID gedoe word een probleem met mijn ouders.

Ai dat is jammer ik ben volwassen ik heb geen toestemming nodig

Ja dat is natuurlijk wel een voordeel, maar ik ben nog maar amper 14 haha. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste