Felicia schreef:
Yess omg ben blij met iets van vp. Ik mag namelijk Rochel meeten. Hihi. Of naja waarschijnlijk, maar het komt ons beide uit op de dagen en tijd die mijn groepsleiding zei. Ieieieh. Straks alleen ff de leiding een stuk mail laten lezen, maar als dat alles is. Omg zo asdfghjkl blij. Onbeschrijfelijk gwn. Hihi
Yess omg ben blij met iets van vp. Ik mag namelijk Rochel meeten. Hihi. Of naja waarschijnlijk, maar het komt ons beide uit op de dagen en tijd die mijn groepsleiding zei. Ieieieh. Straks alleen ff de leiding een stuk mail laten lezen, maar als dat alles is. Omg zo asdfghjkl blij. Onbeschrijfelijk gwn. Hihi


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

