Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Sponser jij FABQUEEN?
Sponser FABQUEEN, district 8!
FABQUEEN
YouTube-ster



Ja, ik zit in district 8, zoals de meeste van jullie wel weten. Ik ben erg blij dat ik mag meedoen en ga ook goed strijden hiervoor. Ik ga veel reclame maken en veel sponsers werven. Hier even een overzichtje.

*all rights of this explanation go to Thrandy.*
Wat moet je hiervoor doen?
Heel simpel; 1 PD dollar doneren aan het account EffiePrul (klikbaar). Je MOET hier een bewijsje plaatsen dat je hebt gedoneerd (echt kopiëren en plakken) anders tel je niet mee voor de prijs :3
Zet even de naam van me bij de overmaking, zeg maar bij het bericht. Dan weet ze dat je mij heb gesponsord! Thanks alvast.

Je kunt tot 11 mei 00:00 uur doneren, dus ook pas na die tijd wordt de prijs uitgereikt. 

Verdere informatie over de competitie vindt je hier;

virtualpopstar.com/social/competitions?x=read&id=1129

(Dus hier een bewijsje plaatsen voor de duidelijkheid nog een keer)

Heb je al voor iemand anders gedoneerd? Hh dan misschien? :3


#NOTE; je mag maar 1x per account doneren, dus het heeft geen zin om voor meerdere accounts te doneren. Als je weet dat je al hebt gedoneerd ga dan niet hier ook nog meedoen omdat je wilt winnen, want die donaties tellen sowieso al niet mee... En dat is dus vet oneerlijk.

*this shit is of Carolynn*
Kleine regeltjes:
 Iemand mag maar één keer iemand sponseren. Je hebt de tijd tot 11 mei 0:00.


*vanaf hier typ ik zelf maar het is roze omg*

Je kan een item uit mn gb gratis krijgen dan, als het niet al te veel waard is.

ps zet ook even neer welk item je wilt, of mail me dat maar.


(Verantwoordelijk voor kleding etc.*


Stroopwafel
Landelijke ster



ik sponsor al iemand :3 hh voor jou
FABQUEEN
YouTube-ster



ik sponsor al iemand :3 hh voor jou

dankje ;3
Laryanue
Karaoke-ster



Ey, je bent vergeten neer te zetten dat ze je naam er bij moeten zetten. c;
FABQUEEN
YouTube-ster



Ey, je bent vergeten neer te zetten dat ze je naam er bij moeten zetten. c;

Onderin toch ? xd
Tianmi
Straatmuzikant



ik sponsor al iemand :3 hh voor jou

FABQUEEN
YouTube-ster



ugh :cry
FABQUEEN
YouTube-ster



hh
BeYourMusic
Popster



ik sponsor al iemand :3 hh voor jou

Ninurta
Straatmuzikant



ik sponsor al iemand :3 hh voor jou

dankje ;3

FABQUEEN
YouTube-ster



hh.
Anoniem
YouTube-ster



Kan je niet meer dan 1 persoon sponseren?
Gray
Wereldberoemd



Ik doe zelf ook mee met THG, hh!
FABQUEEN
YouTube-ster



Kan je niet meer dan 1 persoon sponseren?

Nee haha.
FABQUEEN
YouTube-ster



hh !
FABQUEEN
YouTube-ster



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste