Dauntless schreef:
Heey, net zoals zo vele andere kandidaten ben ik op zoek naar sponsors.
Ik wil die 1 pd zeker terugbetalen al geef ik veel liever iets persoonlijks aan de mensen die me sponsoren.
Dus ik heb besloten om een profiel/blend te maken wanneer je me sponsort.
Onthou wel, ik ben geen sneltrein en misschien kan ik niet voor iedereen een profiel of gewoon cool plaatje als bedankje maken.
Dus hoewel ik geen kleren en geld weggeef, hoop ik toch dat een paar mensen ook hier tevreden mee zijn.
May the odds be ever in your favor
Greeting From district 1 (Dauntless)
Sponsoren is simpel:
Klik hier om 1 pd te doneren aan Effie Prul. Zet mijn naam erbij en ziezo dat was het.
Stemmen kan tot 11 mei 00:00 en je kunt maximaal 1 keer stemmen.
Heey, net zoals zo vele andere kandidaten ben ik op zoek naar sponsors.
Ik wil die 1 pd zeker terugbetalen al geef ik veel liever iets persoonlijks aan de mensen die me sponsoren.
Dus ik heb besloten om een profiel/blend te maken wanneer je me sponsort.
Onthou wel, ik ben geen sneltrein en misschien kan ik niet voor iedereen een profiel of gewoon cool plaatje als bedankje maken.
Dus hoewel ik geen kleren en geld weggeef, hoop ik toch dat een paar mensen ook hier tevreden mee zijn.
May the odds be ever in your favor
Greeting From district 1 (Dauntless)
Sponsoren is simpel:
Klik hier om 1 pd te doneren aan Effie Prul. Zet mijn naam erbij en ziezo dat was het.
Stemmen kan tot 11 mei 00:00 en je kunt maximaal 1 keer stemmen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


