Cupcakedeeg schreef:
Hoooooi c:
Ergens in District 10, leef ik. Ik leef van vee. Ik heb net het nieuws vernomen dat ik getrokken ben voor THG. Oké, al een dagje vroeger, maar ik moest wel even bekomen?! Ik zou heel graag blijven leven. Mijn favoriete koetje Maïs is zwanger en ik wil graag haar kindje in mijn armen houden. En daarna eten. Dus sponsor me. Ik wil blijven leven. En ik ga winnen. Dus sponsor me.
Bedankt!
THG is hard, maar ik wil heel graag door
Dus willen jullie naar EffiePrul via 'Bank' 1 popdollar sturen naar haar en in het berichtje Cupcakedeeg plaatsen? c:
De eerste 5 die me hun bewijsje sturen dat ze me gesponsord hebben krijgen elk 5 cr!
Een kleine moeite toch? (:
Alvast bedankt! <3
Ik controleer wel of je nog niet iemand anders hebt gesponsord (Sorry:c), want anders telt die stem niet mee. Dus plz wees eerlijk tegenover mij! n_n <3
Hoooooi c:
Ergens in District 10, leef ik. Ik leef van vee. Ik heb net het nieuws vernomen dat ik getrokken ben voor THG. Oké, al een dagje vroeger, maar ik moest wel even bekomen?! Ik zou heel graag blijven leven. Mijn favoriete koetje Maïs is zwanger en ik wil graag haar kindje in mijn armen houden. En daarna eten. Dus sponsor me. Ik wil blijven leven. En ik ga winnen. Dus sponsor me.
Bedankt!
THG is hard, maar ik wil heel graag door

Dus willen jullie naar EffiePrul via 'Bank' 1 popdollar sturen naar haar en in het berichtje Cupcakedeeg plaatsen? c:
De eerste 5 die me hun bewijsje sturen dat ze me gesponsord hebben krijgen elk 5 cr!
Een kleine moeite toch? (:Alvast bedankt! <3
Ik controleer wel of je nog niet iemand anders hebt gesponsord (Sorry:c), want anders telt die stem niet mee. Dus plz wees eerlijk tegenover mij! n_n <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18