Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Sponsor je mij? c:
Sponserdesponser?!
Anoniem
Landelijke ster



Hoooooi c:
Ergens in District 10, leef ik. Ik leef van vee. Ik heb net het nieuws vernomen dat ik getrokken ben voor THG. Oké, al een dagje vroeger, maar ik moest wel even bekomen?! Ik zou heel graag blijven leven. Mijn favoriete koetje Maïs is zwanger en ik wil graag haar kindje in mijn armen houden. En daarna eten. Dus sponsor me. Ik wil blijven leven. En ik ga winnen. Dus sponsor me.
Bedankt!

THG is hard, maar ik wil heel graag door :d
Dus willen jullie naar EffiePrul via 'Bank' 1 popdollar sturen naar haar en in het berichtje Cupcakedeeg plaatsen? c:
De eerste 5 die me hun bewijsje sturen dat ze me gesponsord hebben krijgen elk 5 cr! :d Een kleine moeite toch? (:
Alvast bedankt! <3
Ik controleer wel of je nog niet iemand anders hebt gesponsord (Sorry:c), want anders telt die stem niet mee. Dus plz wees eerlijk tegenover mij! n_n <3
Zuko
YouTube-ster



Al gedaan, haha.
Succes! <3
Anoniem
Landelijke ster



Al gedaan, haha.
Succes! <3

Yaaaaaaaay dankje katje <3
Alessa
Popster



Ik sponsor al iemand sorry
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld