Fem schreef:
Het zou erg lief zijn, als je mij zou sponsoren voor THG competitie, door 1 pd naar het account "EffiePrul" te sturen en mijn naam (RedFeather dus) erbij te zeggen. Ik ben je dan echt dankbaar, aangezien ik niet dood wil. Dit is niet echt een lange tekst, i know, maar ik weet dat er schatjes zijn hier die me wel willen sponsoren, aangezien er al 1 is die het heeft gedaan xx

Het zou erg lief zijn, als je mij zou sponsoren voor THG competitie, door 1 pd naar het account "EffiePrul" te sturen en mijn naam (RedFeather dus) erbij te zeggen. Ik ben je dan echt dankbaar, aangezien ik niet dood wil. Dit is niet echt een lange tekst, i know, maar ik weet dat er schatjes zijn hier die me wel willen sponsoren, aangezien er al 1 is die het heeft gedaan xx



0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18