Roseberry schreef:
de THG-competitie?
Dan mag je overnieuw stemmen aangezien zij haar plek aan mij heeft opgeofferd omdat ik het zo graag wilde aioefjaoiejfa. Hoe sweet is dat? <33
Nu is het dus zo dat iedereen die op Yolène heeft gestemd opnieuw mag stemmen!
Yol zou graag willen dat jullie op mij stemmen (vgm dan haha) en ik zou dat ook erg leuk vinden + als je me een mailtje stuurt dat je op mij gestemd hebt dan krijg je een verrassing. <333
xoxo Ilse
de THG-competitie?
Dan mag je overnieuw stemmen aangezien zij haar plek aan mij heeft opgeofferd omdat ik het zo graag wilde aioefjaoiejfa. Hoe sweet is dat? <33
Nu is het dus zo dat iedereen die op Yolène heeft gestemd opnieuw mag stemmen!
Yol zou graag willen dat jullie op mij stemmen (vgm dan haha) en ik zou dat ook erg leuk vinden + als je me een mailtje stuurt dat je op mij gestemd hebt dan krijg je een verrassing. <333
xoxo Ilse


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Je hebt succesvol $1,- overgemaakt naar EffiePrul!