Understand schreef:
Thrandy schreef:
Maar dat vinden mensen misschien bij Thrandy ook wel haha. Idk, maar zo Understand staat zo droog vind ik hihi.
Ja idk ik vind het wat hebben HAHAHA
Maarja nu heb ik 0cr dus t word het niet echt hahahaa
Het is denk ik ook gewoon een kwestie van wennen haha. Als je altijd Understand had geheten was Yasmine ineens raar.