Fem schreef:
boze smiley op vp? Zoiets maar dan niet lachend:
Of (dankje Marin) deze zonder vinger: 
Dit dus:
of in het rood:
boze smiley op vp? Zoiets maar dan niet lachend:
Of (dankje Marin) deze zonder vinger: 
Dit dus:
of in het rood:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

?
?

