Ligeia schreef:
Yep,
Ik zoek 3 actieve moderators voor mijn platenlabel DanceLikeAPopstar.
Er is eigenlijk maar 1 eis: Je bent actief.
Wat moet er in je brief?
- Wie je bent ( stel jezelf even voor)
- Waarom jij in het DLAP team hoort
Je kan je brief inzenden t/m 20 mei.
Deze moet je naar het account van DanceLikeAPopstar sturen
Veel succes!
Yep,
Ik zoek 3 actieve moderators voor mijn platenlabel DanceLikeAPopstar.
Er is eigenlijk maar 1 eis: Je bent actief.
Wat moet er in je brief?
- Wie je bent ( stel jezelf even voor)
- Waarom jij in het DLAP team hoort
Je kan je brief inzenden t/m 20 mei.
Deze moet je naar het account van DanceLikeAPopstar sturen
Veel succes!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
