Anke schreef:
Om de uitslag rond 00 uur vannacht online te zetten in DE BLOG VAN HET YOUTUBE TEAM ACCOUNT.
Het kan zijn dat het niet lukt en dan wordt het morgenochtend, als iemand van ons wakker wordt.
Ik dacht, ik meld het even.
Om de uitslag rond 00 uur vannacht online te zetten in DE BLOG VAN HET YOUTUBE TEAM ACCOUNT.
Het kan zijn dat het niet lukt en dan wordt het morgenochtend, als iemand van ons wakker wordt.
Ik dacht, ik meld het even.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
