Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Psychopath. stopt met VP
Desere
Landelijke ster



Ja hey peeps,

het is wel duidelijk toch, Lianne en Kaj spelen een vies spelletje, zodra de waarheid boven water komt, halen ze je badge weg hahahaha triest hoor.

http://oi61.tinypic.com/3354ev9.jpg

Hierbij stop ik voorgoed met VP en mag iedereen weten dat Kaj en Lianne oplichters zijn. Hun betalen geen geld om dingen te updaten want dat is gratis.. Ik spreek uit ervaring. Mijn vader heeft altijd eigen websites gehad, en heeft nog nooit hoeven te betalen voor de updates, dus dat is bullshit. Ze willen alleen jullie geld aftroggelen, maar goed, geloof wat je geloven wil. Binnenkort zal ik de webstats aan jullie tonen en alles over VP :)

VIRTUAL POPSTAR BETAALD ONGEVEER 1 EURO 75 OM DE WEBSITE ONLINE TE HOUDEN EN HEEFT GEEN EIGEN SERVER OF HOST, NEE ZE DOEN ALLES VIA HUN COMPUTERTJE THUIS. DEZE LAY-OUT KOMT VAN HET INTERNET WANT DIE KAN JE GRATIS DOWNLOADEN. DOLLZMANIA? DAAR BETALEN ZE GEEN FLIKKER AAN, WANT IK HEB ALLES VAN DOLLZMANIA OP MIJN COMPUTER STAAN ;)


KUSJESSSSSS
Livesinger
Landelijke ster



en 3 2 1 slot
secretpain
Karaoke-ster



Goed zo, gSm is beter hahahahaha 
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld