FollowYourDreamz schreef:
Ik kom nu pas online en idk wat er nu weer aan de hand is, maar in iedergeval vind ik dit echt zwaar triest van de gSm mensen maar zeker ook van sommige mensen hier die nu zeggen dat ze stoppen. Als je dit echt een super spel vind en je hier goede vrienden hebt gemaakt en een trouwe speler dus bent waarom zou je dan stoppen door weer zo'n drama? Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd ik wil niet nog meer drama, maar dit is zwaar triest vind je niet? Ga niet op die zielige topics in als je echt een trouwe speler bent zo vinden die mensen het alleen maar leuker om dit te doen, omdat ze aandacht krijgen als ze geen aandacht krijgen houd het gewoon op.
AMEN
Btw. ik weet nu waar over het gaat, maar kunnen die 2 het gewoon niet rustig uitpraten ipv de hele site opstoken enzo..
Ik kom nu pas online en idk wat er nu weer aan de hand is, maar in iedergeval vind ik dit echt zwaar triest van de gSm mensen maar zeker ook van sommige mensen hier die nu zeggen dat ze stoppen. Als je dit echt een super spel vind en je hier goede vrienden hebt gemaakt en een trouwe speler dus bent waarom zou je dan stoppen door weer zo'n drama? Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd ik wil niet nog meer drama, maar dit is zwaar triest vind je niet? Ga niet op die zielige topics in als je echt een trouwe speler bent zo vinden die mensen het alleen maar leuker om dit te doen, omdat ze aandacht krijgen als ze geen aandacht krijgen houd het gewoon op.
AMEN
Btw. ik weet nu waar over het gaat, maar kunnen die 2 het gewoon niet rustig uitpraten ipv de hele site opstoken enzo..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
