Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Hmm even wat kwijt..
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik kom nu pas online en idk wat er nu weer aan de hand is, maar in iedergeval vind ik dit echt zwaar triest van de gSm mensen maar zeker ook van sommige mensen hier die nu zeggen dat ze stoppen. Als je dit echt een super spel vind en je hier goede vrienden hebt gemaakt en een trouwe speler dus bent waarom zou je dan stoppen door weer zo'n drama? Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd ik wil niet nog meer drama, maar dit is zwaar triest vind je niet? Ga niet op die zielige topics in als je echt een trouwe speler bent zo vinden die mensen het alleen maar leuker om dit te doen, omdat ze aandacht krijgen als ze geen aandacht krijgen houd het gewoon op.

AMEN

Btw. ik weet nu waar over het gaat, maar kunnen die 2 het gewoon niet rustig uitpraten ipv de hele site opstoken enzo..
Anoniem
Straatmuzikant



Weet je wel waarover het drama gaat ?
Account verwijderd




Nou.. het ligt echt niet aan gsm alleen ......
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Weet je wel waarover het drama gaat ?

Nope..
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Nou.. het ligt echt niet aan gsm alleen ......

Idk wat er precies aan de hand is.
Julia
YouTube-ster



Weet je wel waarover het drama gaat ?

Nope..

Wat lul je dan hahaha
Account verwijderd




Weet je wel waarover het drama gaat ?

Nope..

dan is dit niet zo een slimme zet
Account verwijderd




Nou.. het ligt echt niet aan gsm alleen ......

Idk wat er precies aan de hand is.

dan moet je niet zo'n topic aan maken
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Nou.. het ligt echt niet aan gsm alleen ......

Idk wat er precies aan de hand is.

dan moet je niet zo'n topic aan maken

Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama
Anoniem
YouTube-ster



ik ben het met je eens maar weet denk ik half waar het over gaat en ik vind het onzin dat mensen zich zo gedragen srry hoor maar somige mensen zijn meelopertjes
Julia
YouTube-ster



Idk wat er precies aan de hand is.

dan moet je niet zo'n topic aan maken

Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama

Misschien veranderen mensen langzamerhand wel van mening.
Account verwijderd




Idk wat er precies aan de hand is.

dan moet je niet zo'n topic aan maken

Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama

ik zal je ff mailen, je mening veranderd volledig
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



dan moet je niet zo'n topic aan maken

Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama

ik zal je ff mailen, je mening veranderd volledig

Is goed :)
Account verwijderd




Nou.. het ligt echt niet aan gsm alleen ......

Anoniem
Straatmuzikant



Idk wat er precies aan de hand is.

dan moet je niet zo'n topic aan maken

Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama

Het heeft niet met gsm te maken, maar met de admins van deze site xd
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik blijf bij mijn punt :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste