Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Één voordeel:
Anoniem
Wereldberoemd



We hebben wel weer potentiële nieuwe spelers, jajaja.

(Ook al had al dit drama niet gehoeven van mij, oeps..)
Anoniem
Minister of Pop



Dit drama is onnodig
Account verwijderd




Dat is bijna altijd zo na een drama met gsm xd maar het had inderdaad niet gehoeven
Kyo
Wereldberoemd



Waar gaat het hele drama over, niemand wilt het mij vertellen.
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



En we weten wie de trouwe spelers zijn en wie niet ;)
Anoniem
Popster



Dit drama is onnodig

:#
Mylimasis
YouTube-ster



En we weten wie de trouwe spelers zijn en wie niet <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ja, een van de weinige voordelen van dit drama
Anoniem
Wereldberoemd



Waar gaat het hele drama over, niemand wilt het mij vertellen.

Nja, het is een beetje onzin, laten we het daar maar op houden. 
Er is een iemand die de onrust heeft veroorzaakt, waarna alle drama is ontstaan.
Laryanue
Karaoke-ster



Ik ben ook blijven plakken na een drama met gsm. GHEHEHEH
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



En we weten wie de trouwe spelers zijn en wie niet <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ja, een van de weinige voordelen van dit drama

Jup ik vind dit gewoon belachelijk en kinderachtig dit drama maarja mijn mening
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben ook blijven plakken na een drama met gsm. GHEHEHEH

Dit, helemaal aan het begin van vp. xd
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben ook blijven plakken na een drama met gsm. GHEHEHEH

Ik ook, hahaha
Account verwijderd




En we weten wie de trouwe spelers zijn en wie niet <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Anoniem
Popster



Altijd fijn, zo ben ik hier ook gekomen haha.
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Altijd fijn, zo ben ik hier ook gekomen haha.

Ik ook hahaha
Kyo
Wereldberoemd



Ik ben ook blijven plakken na een drama met gsm. GHEHEHEH

Ik ook.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste