Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik wil dat het 22:00 is ;-;
Lix
YouTube-ster



Want; Game-Item woot
Lix
YouTube-ster



;o
Ik wil dat het 00.00 is
dan is mijn kleine neef jarig

Nee, dat is weer een school dag ;-;
Lix
YouTube-ster



;o
Ik wil dat het 00.00 is
dan is mijn kleine neef jarig

Nee, dat is weer een school dag ;-;

och ja en dan beginnen mijn examens D:

D:
Toothless
Wereldberoemd



jup, ik morgen ook twee examens, pff
Lix
YouTube-ster



och ja en dan beginnen mijn examens D:

D:

en ik heb niet eens kunnen leren OMG

HET WAS NET VAKANTIE GEK JE HAD VOLUIT KUNNEN LEREN D:
Placebo
Wereldberoemd



Ik oooooook
Lix
YouTube-ster



en ik heb niet eens kunnen leren OMG

HET WAS NET VAKANTIE GEK JE HAD VOLUIT KUNNEN LEREN D:

nee ik ben belg HAHAHAHAHHA

Oeps ;3;
Lix
YouTube-ster



nee ik ben belg HAHAHAHAHHA

Oeps ;3;

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
smarth from you

smart* of* you

xd
Lix
YouTube-ster



HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
smarth from you

smart* of* you

xd

*KUCH ik zei niet dat ik goed ben in Engels KUCH*

*KUCH nou en KUCH*
Angelyn
Straatmuzikant



Ik nier. Ik had 80657 en toen klikte ik perongeluk weg mweh
Lix
YouTube-ster



Ik nier. Ik had 80657 en toen klikte ik perongeluk weg mweh

80657 bij tetris?
SzerediEva
Karaoke-ster



wrm ? :d
Lix
YouTube-ster



wrm ? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Game-Item, ik sta in de top (3e) dus ik krijg om 22:00 (als ik er nog in sta, wat ik om eerlijk te zijn wel verwacht :$) het game-item van deze week :3
SzerediEva
Karaoke-ster



wrm ? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Game-Item, ik sta in de top (3e) dus ik krijg om 22:00 (als ik er nog in sta, wat ik om eerlijk te zijn wel verwacht <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>) het game-item van deze week :3

haha oke good luck ;)
Lix
YouTube-ster



wrm ? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Game-Item, ik sta in de top (3e) dus ik krijg om 22:00 (als ik er nog in sta, wat ik om eerlijk te zijn wel verwacht <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>) het game-item van deze week :3

haha oke good luck <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Thanks ;d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld