Scofield schreef:
Okey best slecht eigenlijk, ik ben hier al vanaf de 2e dag dat het bestaat en dan heb ik nog maar 19.000 posts. xd
Ohjaa, wist je nog de tijden van, 19.000 posts gaaan naar............................heel vp!!!
Okey best slecht eigenlijk, ik ben hier al vanaf de 2e dag dat het bestaat en dan heb ik nog maar 19.000 posts. xd
Ohjaa, wist je nog de tijden van, 19.000 posts gaaan naar............................heel vp!!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



