schreef:
iedereen zit te zeggen dat vp minder leuk word.Is ook zo, maar moeten wij dan niet iets doen,want ik denk dat de leden de site leuk/niet leuk maken.
iedereen zit te zeggen dat vp minder leuk word.Is ook zo, maar moeten wij dan niet iets doen,want ik denk dat de leden de site leuk/niet leuk maken.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20